magsjuk eller mens?

Jag sitter just nu på tåget påväg till pappa. Nu på morgonen mådde jag skit dåligt, fram tills nu när  jag fick i mig lite yoggi. Jag var så nära och spy 100 gånger och usch. Antingen har jag magsjuka eller så är det mensen som spökar lite skumt. Jag hade nämligen glömt att tagit några p-piller och kan få mens när som helst men DET ska vi inte prata om nu.

Ska bli skönt att få komma bort från Bålsta lite men jag var så nära att stanna hemma och vila upp mig. Trodde inte att tågresan skulle gå nå bra alls men yoggi gjorde susen..

Lisa


Kommentarer
Postat av: erika

hur gammal är du!?

2009-01-02 @ 18:38:32
Postat av: Lisa

15 år? Varför undrar du? Något problem?

2009-01-02 @ 23:11:51
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0