Jaha

Lite blandade tankar och känslor såhär i början på året men så kan det vara. Det här ska bli ett bra år, det har jag bestämt mig för! Det har de flesta. Men jag har mycket att se framemot. Jag går ut grundskolan, jag ska till Spaninen i sommar, Martin och John kommer hem till sommaren, saknar dem så. Jag ska skaffa mig ett jobb, vilket jag längtar mest till nästan och ja. Det här ska bli ett bra år helt enkelt.

I alla fall.. Imorgon runt 12 på förmiddagen går mitt tåg upp till pappa, Storvik. I helgen tror jag att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt. Mysa med världens bästa Hilma osv. Hörs imorgon! / Lisa


Kommentarer
Postat av: l

snygg tröja! vart är den köpt?

2009-01-02 @ 23:41:10
Postat av: Lisa

Köpt på vero moda, rea på den!

2009-01-03 @ 03:06:14
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/
Postat av: hihiihih

kinesluschen 8)

2009-01-04 @ 13:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0