Heeeeeeeej

Nu har jag suttit och funderat ett tag angående det här med bloggandet. Jag kom fram till att jag tar en paus. Hur länge vet jag inte. Kanske ångrar mig och är tillbaka i morgon eller så kommer jag tillbaka om några veckor eller så kommer jag inte tillbaka alls. Så jag förstår dig Lisa om du vill starta en egen blogg. Och självklart så ska du göra det om du vill det. Men jag tar i alla fall en paus. Känner att jag inte tycker att det är lika roligt längre, och jag sitter nästan aldrig vid datorn heller så att.. Jaja, hoppas att ni får ett bra år....... Eller något!
/Lina


Lite mobilbilder på mig och Lisa. Love you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lina.. sluta inte. Starta en egen blogg du med?!!!!!! /Erika

2009-01-06 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0