2009. Nytt år nya möjligheter

År 2008 (vad konstigt det känns att säga det) har varit ett år med bägge helt otroligt roliga men även tråkiga saker. Det har varit mycket tjaffs med vänner, även helt oförglömliga glädjestunder med vänner. Jag har lärt känna nytt folk, vågat mer, stått på mig mer, fått bättre självförtroende.. Ja det är väl dom bra sakerna. Dom dåliga är väl kanske att jag inte alls har kämpat i skolan, jag har gjort en hel del dumma saker, har lätt tappat humöret, och ja.. Det finns en hel del där också!  Men bäst med 2008 har ju utan tvekan varit Emilia. Jag har redan efter bara några månader så otroligt roliga minnen med henne att det är helt sjukt! Hon är verkligen som en vän ska vara. Så nu har jag tre vänner, som är helt. Ja, bäst! Nej hörrni, nu är det 2009 så låt oss lägga alla besvär på sidan, och börja om på nytt. Det ska jag göra. 2009 a year of joy. Jag känner det på mig.
Nu ska jag åka ner till sprothallen och lira innebandy med mina underbara bröder, vänner, och ja.
Berättar om min nyårsafton sen. Eller ja, det finns inte så mycket att berätta men i alla fall. Sammanfattning av 2008 kommer också sedan!
HUGS/LINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0