You don't know how lovely you're


Jag har inte mått så här dåligt så länge jag kan minnas. Har så fruktansvärt ont i halsen och huvudet. Plus att jag är snuvig, jag svettas, min telefon är typ.. Paj och jag har ont i nacken. Kan det bli bättre? Tror inte det..

Ska berätta om min dag och sen krypa ner i soffan med lite te.

Vi hade fridrottsdag med skolan vilket jag inte borde ha varit med på. Efter det vart bara hela *förkylningen* värre.
Men jag åkte inte till stan med Erika. Jag hittade inga skinnhandskar, inga jeans (trots att jag provade minst tjugo par) Har tusan typ 26-27/32 i jeans nu shit.. Jag hittade en väska men köpte den inte.. Men jag hittade i alla fall två stickade mysisar nu till hösten, en liten vit tröja, två par trosor, ett halsband, och en klocka. Jag är osäker på om jag ska spara klockan.. Jag får se! Men visar er lite bilder på bland annat mig och Erika och köpen.
Here..


1: Kofta från bikbok
2: Stickad (klänning) ginan
3: Vit liten från cheap monday (ser ut som en sport bh men tro mig, den är större än så)
4: Klocka Regal brevid ett halsband som man fick med, lätt anvädbart.. Driver
5: Halsband Ur&pen
6: Me and my broken phone
7: Phonen
På stora bilden är det Erika sötisen! 

HJLÄP MIG:
Hur gör jag med klockan? Ett alternativ är att ha kvar den, ett annat är att lämna tillbaka den, och sista alternativet är att byta den till en helsilvrig. Vad tycker ni?

L a t e r
L  i  n  a


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur hittar du alltid så fina kläder?

2008-09-05 @ 22:29:00
Postat av: sofia

jag tycker att den var fin, men den är fin i hel silvrig också! :)

älskar eran blogg!

2008-09-05 @ 23:52:47
URL: http://sofiaemilie.blogg.se/
Postat av: Lina

: Hehe, det är bara att leta antar jag. Men tack :)

Sofia: Jo.. Jag tycker också det. Men jag tror att jag lämnar tillbaka den och letar efter en någon annan.

Vad kul att du tycker om våran blogg :)

2008-09-06 @ 09:33:49
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Spara klockan lina :O Jätte fin! :)

Fast allt är fint på dig gumman! <3

2008-09-06 @ 10:14:44
Postat av: Lina

Sofie: Tack så mycket. Du är så söt raring, så söt <3

2008-09-06 @ 10:18:15
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag har den, fast i helsilvrig. :) Spara den!

2008-09-06 @ 13:00:22
URL: http://josefinemaria.blogg.se/
Postat av: Lina

Josefine: Jaha okej. Jo.. Jag funderar på det ;P

2008-09-06 @ 13:36:36
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0