Vad glad över den du är!

epilepsi och cancer har släktingarna mina fått.. Inga nära släktingar på det viset men ändå.. Jag tycker verkligen att det är hemsk. Det är då jag tänker, fan vad glad jag är och ska vara över att jag är den jag är. Jag har en underbar mamma och pappa och tre underbara bröder, jag har underbara vänner, jag lider inte av någon sjukdom, jag har ett hem, jag får mat varje dag.. Jag har det så jävla bra! Folk klagar hela tiden på så mycket, vafan, man ska inte klaga utan vara glad för det man har! Men man blir väl aldrig nöjd antar jag.. Man ska bara ha mer och mer, man bara kräver och kräver. Nåja, that's life I guess!

Aja.. Godnatt och puss/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0