15år snart 30.

Pluggandet gick bra till jag hade skrivit ett A4 och kom fram till att det var fel. Gud vad man tappar suget då.. Nu vill jag bara vara liten och busa med min mamma, pappa och mina bröder som jag alltid gjorde. Och inte tänka på någonting, bara vara barn. Vad som är läskigt är att man bara blir större och större. Aldrig kommer jag göra samma saker med mina bröder som jag gjorde när jag var liten, aldrig kommer jag bli så liten igen, aldrig kommer jag börja gråta när mina bröder kommer hem från skolan och be dom trösta mig bara för att få kramas och och för att dom ska tycka synd om mig. Det finns mycket mer jag aldrig kommer göra med dom som man gjorde när man var små. Så ser det ut från den mörka tråkiga sidan. Ser vi det från den ljusa sidan finns det mycket roligt man kan göra tillsammans när man är stora också. Trots att det är mer så att dom har sitt och jag har mitt när vi är runt 25. Men jag tror att vi är bättre syskon än det. Jag tror att vi kommer vara som vi var då och som vi är nu. Tillsammans! Vi kommer se våra barn växa upp tillsammans och bli stora, få se dom göra samma roliga saker som jag och mina bröder gjorde när vi var små.. Haha, guud vad jag tänker.. Alldeless för låångt fram, alla minnen lever kvar men nu ska jag leva och ha kul. Och barn haha, det dröjer nog några år det haha!.... Jag är ju faktiskt bara 15 år.. Snart 30.. haha, driver!

Nej men hörrni.. Ta vara på livet.
Peace'n Love/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0