Träning

Har varit i skolan idag. Dagen gick snabbt, fått reda på rätt mycket fakta om temat och fan.. är riktigt taggad! Har stora planer som jag helst vill ska fungera.
Efter skolan hämtade min kära mamma upp mig och så drog vi till sats och körde lite ben och rygg-övningar. Skönt!
Imorgon ska jag bara springa och köra mage tänkte jag. Ska gå på ett corepass. Ett corepass innehåller bara mag och rygg övningar. Riktigt skönt.

Så nu har jag i alla fall kommit hem och har hunnit slänga i mig lite kinamat.

Hörs senare. / Lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar; Jag tränar på World class!

Tyvärr så tränar jag alldeles för sällan.

2008-09-03 @ 18:54:04
URL: http://freia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0