Te mina vänner, det kan rädda er dag.


Lisa gick nyss och gissa vad? Vi har druckit te i omgångar. Jag är på min fjärde kopp och hon gick under sin tredje. Har nog aldrig druckit så mycket te på samma gång tror jag. Men efter tre koppar te mår jag mycket bättre i halsen. Borsett från att huvudvärken börjar komma tillbaka så mår jag faktiskt riktigt bra. Skönt det! Kanske till och med gör något ikväll vem vet?
Tobias, du måste komma hem till oss och lära mig hur man videobloggar!! :)

På bilden är det jag och Lisa hemma hos henna innan kryssingen förra helgen. Gissa vem som är på en finlands-kryssning nu? Nämligen min pappa, Merja och pappas två kompisar. Skojja inte om att jag önskar att det var förra helgen nu! *avundsjuk*
Vi hörs senare.
Ciao/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0