Söndag

Söndagsmorgonar tycker jag inte alls om. Snacka om ångest inför morgondagen, skola!!
Jag är i alla fall nöjd med min helg även fast tåget var inställt, hade varit riktigt skönt att få komma iväg till sandviken. Men nej, den 19:onde blir det. Med Lina och allt. Underbart!

Igår var jag med Lina och vi hade absolut ingenting att göra när vi fick besked om att allt skitit sig osv. Men lite senare så är vi påväg att möta Fredrik och Max så kvällen blev inte så tråkig. Helt ok! Även fast jag somnade typ hela tiden under kvällens/nattens gång. Kul tjej? Nej..

Men nu ska jag sätta igång med lite plugg. Hörs senare. Puss / Lisa

 
Bild från igår. Så söta så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0