Solarium?

Hejhej! Jag funderar på att palla mig ner till simhallen och sola solarium.. Men jag vet inte riktigt ännu. I alla fall så tänkte jag visa lite av det jag har köpt. Väska 399kr från Åhléns, tröja på rea och sjal-(som jag ska lämna tillbaka) och ett par kängor från din sko 399 (ska lämna tillbaka). Jag känner att det inte riktigt är jag på nå vis. Men ni får se dom ändå. Sen köpte jag även hudkräm och facemask från H&M.. Vet inte om dom är bra men det återstår och se..







Skorna och sjalen lämnas tillbaka i dag eller i morgon!
//Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjalen var superfin! !!

2008-09-26 @ 23:00:30
Postat av: Lina

Anonym: Ja, den är det verkligen.. Men behöver alla pengar till skor känner jag..

2008-09-26 @ 23:42:25
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0