skvaller

Jag kan ta mig fan aldrig få nog av skvaller. Definitivt inte min mamma heller! Eller det kan nog ingen, även fast andra är värre än andra. Som en sak, vi satt i soffan och tittade på Idol. Det blev reklam och jag kollade lite nyheter i text-tv. Det stod att Katrin och Alex Shulman separerat. Så jag tog upp det med mamma och fortfarande sitter vi och diskuterar det. De båda har nämligen skrivit i sina bloggar om separationen. Lite roligt att läsa även fast det egentligen är helt patetiskt. Folk är som desperata i alla fall, vissa kommentarer på inlägget är ju helt sjuka!

Idol för övrigt var inget att hurra för. Nästan alla tjejer sjöng ballader, hur tråkigt var inte det? Riktigt besviken på Anna som var så "himla" bra på sin audition. Nu blir det lägga sig i sängen med lite engelskaplugg och min underbara bok.

Blev förresten ingen innebandy för mig idag. Kändes inte rätt!

Dagens upp: Att stå emot!
Dagens ner: Att sitta och tänka på att min bästaste mamma åker imorgon och kommer hem på fredag.

/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0