Save a place for me in your heart


Bollarna på bilden i somras (Jag och Alexander).

Jag stannade hemma från skolan idag för att vila ut mig lite, mår inte direkt dåligt, men bra att vila och bli frisk. Plugga, ta det lugnt och äta massa gott som mamma har köpt hem i går från Willys ska jag bland annat göra. I alla fall så låg jag och mamma i sängen och småpratade och så kom vi in på mellannamn. Bland annat mina bröders mellannamn. Min äldsta bror Joakim heter Peter NIchlas Joakim i mellannamn. Och för många många år sedan när Joakim vad liten så hade min mamma en konversationen med hennes bror Thomas. Så här löd den..

Mamma Susanna: Vilka fina mellannamn min son har. Peter Nichlas Joakim.
Thomas: Peter Nichlas Joakim... Du kunde väl lika gärna döpt han till balle på en gång?

När mamma berättade det där.. Alltså, jag kunde inte sluta skratta! Så.. Sån där humor har vi i våran familj.. haha!

Aja, nu ska jag mysa lite i soffan med mamma och sen plugga. Att jag är hemma betyder ingen träning för mig.. Kommer tusan blo tjock! Kan inte ens ha många 26 i jeans längre. Jag fick till och med på mig ett par 28 dom var lite stora och så men inte allt för stora.. Shit! haha jaja.

Ni får ha en bra dag.
Cyou /Lina


Kommentarer
Postat av: Sofie

De spelar ingen roll lina :O du ser fortfarande ut att ha 24:or fan :O hahaa! <3

2008-09-10 @ 17:50:45
Postat av: Lina

Sofie:Haha nej det gör det inte.. du e knasig du!<3

2008-09-10 @ 19:09:42
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0