Sandviken i morgon fan!!

Heej alla! Skön dag idag. Pluggat, träffat Lisa och ett tag Erika, ätit pannkakor, och för tillfället provar jag kläder. I morgon då jävlar, då är det sandviken som gäller, ska bli så sjuukt kul! Iiih vad jag längtar.

Nästa vecka väntar helvettet.. Nej driver! Men Prao på Ica.. Asså haha jag vill inte! Jag vill ju ha brandstationen ;/

Aja, nu ska jag fortsätta prova kläder, för snart är det ju IDOL! Hörs sen då. /Lina

2 år gammal bild på mig där det ser ut som att jag har gröna ögon.. Coolt, ha!

Kommentarer
Postat av: Utvecklingschef, ICA Kvantum Bålsta

Hej Lina!



Jag vill bara, vänligt men bestämt, bemöta det som kan uppfattas som kritik mot "min" butik. Vi har som mål att alla som jobbar i/med vår butik ska trivas med sitt arbete. Det är därmed min stora förhoppning att du kommer ändra inställning om din kommande prao-period i min butik och sedmera revidera åsikten att den tiden blir/är/var tråkig. Vi kan inte göra det roligare än vad det är, det förstår du säkert.



Du är välkommen! Mvh FM, ICA Kvantum Bålsta.

2008-09-19 @ 03:13:02
Postat av: Lina

Utvecklingsche, ICA Kvantum Bålsta: Haha.. För det första tror jag defenetivt inte att Ica's utvecklings chef läser våran blogg och lämnar en kommetar klockan 03:13.. För det andra, hur vet du att helvettet är att jobba på Ica?.. Trots att det inte känns som min grej gör man ju fortfarande sitt bästa. Känns totalt onödigt att sitta och svara på din kommentar med tanke på att jag vet att det inte är utvecklingschefen som har kommenterat! Fast iofs.. Helt säker kan jag ju inte vara.

2008-09-21 @ 22:08:43
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/
Postat av: Lee

Du vet inte hur sent chefer är uppe, Lina. Ditt svar var inte alls värdelöst, det var jättefint. Härligt att du tar det på allvar!



Storebror Joakim hälsar.

2008-09-21 @ 22:44:04
Postat av: Lina

Lee: Haha, vad bra! Hälsa tillbaka till Joakim :D

2008-09-22 @ 16:47:21
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0