Sandviken i helgen.

Yes, jag ska till pappa i helgen. Till sandviken, 20 mil härifrån. Lite segt men skönt att komma ifrån Bålsta lite.
Jag ska bara mysa med familjen i helgen tänkte jag. Ska även till pappa den 19 september, och då följer förhoppningsvis även Lina med.

Riktigt dålig uppdatering idag. Men jag har för det första inte haft orken att sätta mig vid datorn och sen har Tobias varit här och klart som skjutton att man inte sätter sig och bloggar när man umgås. Nej men jag ska inte skylla på något, dåligt av mig i alla fall.

Har bara legat och slappat hela dagen, fått lite plugg gjort. Matte läxor osv.
Något jag verkligen längtar tills är gymnasiet, fan vad skönt! Våran syo kommer nog snart och informerar om gymnasievalet snart så det blir nice. Även fast det är ett helt år kvar. Mitt mål är att inte gå på bcjf(Bålstas gymnasium)!


Jaja, nu ska jag väl lägga mig i min säng och kika på satc. Tänkte jag skulle lägga mig med lite té och vaniljyogurt. Mums.

Dagens upp: Tobias
Dagens ner: TRÖTT

/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0