S-viken med Lisa i helgen!


Okänd tjej på bilden men enligt min bror liknar hon mig.. Vad tycker ni?

På fredag åker jag med Lisa till hennes pappa i s-viken (sandviken). Shit vad kul det ska bli. Jag längtar så! För övrigt så har dagen vart bra. Lisa tittade förbi för några timmar sen. Vi kollade klart på Blood Diamond, och sen åkte vi till vivo och köpte chips. Hon åkte för ett tag sen så jag ska väl äta lite sen gå och sova. Vi har gympa som första lektion i morgon så det känns inte som om att det är någon större idé att duscha nu. Men vem vet, det kanske blir dusch ändå. Juste när Lisa kom förbi hade hon med sig en bh och en klänning, det tackar jag så mycket för.

Någonting vi har glömt i några dagar nu är dagens upp och ner. Så..
Dagens upp: Familjen är hemma igen
Dagens ner: Långtråkig dag på nå vis
 

Vi hörs i morgon. Puss på er alla/Lina

Kommentarer
Postat av: malin

skit jag trodde att det var du heka tiden

2008-09-15 @ 15:22:42
Postat av: Lina

malin: Haha va? ;P aja, det är inte jag hah!

2008-09-15 @ 15:24:28
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0