Rubrik


Den här bilden ska sitta på min vägg. Plus en bld på mig och Lisa, vet inte riktigt vilken en bara.

Goddagens! Jag stannade hemma ifrån skolan idag för att jag mådde inte så jätte bra i morse. Men nu får jag bra igen! Bortsett från det otroligt tråkiga vädret.. Jag vill bara ha sommar nu. Åka till stranden i klänning, ta av sig toill bikini och bada. Härligt. Menmen, dryga året kvar då. Om inte vädret förändrats vilket jag är ganska säker på att det inte gör.
Jag har absolut ingenting att se fram emot bortsett ifrån shopping någon dag och den 19:onde då jag kanske följer med till Lisas pappa! Det skulle vara något.
Nu i helgen kanske jag ska spela cup med f91-92? Jag får se hur jag gör med det. Kanske bara stannar hemma och chillar? Vi får se!  
Idag vet jag inte om jag och pappa ska åka och köpa målafärg till rummet mitt. Känns mest bara pinsamt att måla om mitt rum med tanke på storleken. Men som sagt, man får göra det bästa av det man har, eller hur?

Som Lisa säger är det sjukt tråkigt att bara läsa om vad man gör om dagarna..  Det är i stort sätt det hon och jag skriver. Men det är ändå lite annorlunda när vi skriver det än när kenza skriver det. Hon är ändå en proffbloggerska, hon borde ha mer att berätta om tycker man. Som Bellas blogg, den tycker jag är intressant. Hon skriver alltid om tips, vad hon tycker, (vad hon gör) som faktiskt är intressant med tanke på att hon alltid gör saker som man själv skulle vilja göra. Hon har möten med kända företag, hon har ett eget märke, hon är alltid på olika slags partyn. Hon har helt enkelt en intressant blogg.

Jaja, nog om det! I alla fall vad jag tycker. Men som sagt så kommer det bli en riktigt renovering i den här bloggen.
Hörs senare. Puss och kram/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0