Ny säng, en bra början..

Kom nyss hem från IKEA där jag handlade en säng med min morbror. Massa saker kvar, men det är en bra början i alla fall.. Min morbror är verkligen världens bästa. Han är så himla rolig alltså.. Idag på IKEA kunde man fylla i vad man tycker om allt. Han fyllde i dåligt på allt förutom pris där han satte medel. Så skulle man skriva namn osv, då skrev han att han hette drygvald pedersen, telefonummer 666666.. Vad jag hade kul åt det haha!

I alla fall så har dagen vart bra. Fick min present av Erika, jättefint påslakan, tugummi som det stod *obs. Kan fastna i rälsen* och en tablettask som det stod *Du och jag = sant *och *till dig från mig* på, alltså kärleksgodis haha, tack sötis..

Nu ska jag kolla på tv och sen sova. Har gympa första lektion i morgon så ingen dusch ikväll inte..
Godnatt/Lina

Orkar inte dagens upp idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0