Neutrogena rekomenderas för dom som inte är nöjd och belåten med sin hy..

Om du har finnar, pormaskar, bara allmänt ofräsch hy så rekomenderar jag det här!

Visibly clear.
Du börjar med att ta antingen en wash eller en mask med (det första medlet på bilden). Tar du en wash så maserar du in en klutt sån här i ansiktet och tvättar av det direkt. Bestämmer du dig för en mask maserar du in det i ansiktet och låter det vara i ca 5 min. Efter det tvättar du bort det. Tar lite ansiktsvatten (det andra medlet på bilden) på en bomullstuss och drar över hyn (kan svida lite). Sist tar du ansiktssalvan (tredje medlet på bilden) och smörjer in i ansiktet för att bearbeta torr hy och även ofräsh hy som är mycket lätt att få. Jag har användt det här ett tag, använder det inte så ofta längre men.. Det har hjälpt mig faktiskt. Det finns även Daily scrub som är en slags peeling, (djuprengörande och barbetar torr hy) fast jag tycker Wash/Mask är mycket bättre och rekomender darför den.
De här tre produkterna går på ungefär 200kr totalt. Och dom pengarna är dessa produkter självklart värd. Prova, prova!

//Lina


Kommentarer
Postat av: -

riktigt bra grejer :)

jag tycker även om pannkakor :D

2008-10-01 @ 14:16:02
Postat av: Lina

-: Ja det tycker jag också :) Haha, vad bra.. Erika :D

2008-10-01 @ 14:45:30
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0