Mycket text

Jag hatar att läsa bloggar med mycket text om vad dom gjort under dagen. De tror jag de flesta gör! Ett exempel på en sådan blogg är Kenza. Förlåt mig för er som gillar Kenzas blogg, men ärligt talat: Den är kass för att vara en av Sveriges mest besökta. Men även fast man själv sitter och skriver exakt likadant som henne, alltså jag menar: bara text om vad man gjort under dagen så märker man det inte först man publicerat det.
En blogg borde innehålla så mycket mer. '

Nej, vad säger ni? Visst behöver vi en uppfräschning på den här bloggens design i alla fall? Vi har tänkt lila till hösten.


Godnatt på er/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med !

2008-09-02 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0