Miss my Lajna!

Hemma nu. Var tvungen att vara hemma i tid med tanke på att jag måste packa osv.
Alltid lika roligt med Tobias! Hihi.

Jag längtar som en galning tills imorgon då jag får pussa på min älskade älskade Hilma. Det är väl ungefär vad min helg kommer bestå av. Tråkiga blogginlägg kommer det förmodligen också bli haha.

Jag är irriterad faktiskt. Min dator som fortfarande är på lagning har ännu inte kommit igång. Den går inte att starta säger han, den där datorkillen så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med mitt Kina-arbete. Jag vill ha min dator så jag kan ta med den till skolan osv. Fan! Aja. Lika bra att jag går och lägger mig.

Dagens upp: Träningen
Dagens ner: Min dator!

/ Lisa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0