Min bror är en fighter.. Eller, mina bröder?

Ikväll blir det bara film. I am a legend med pappa och chips såklart. Skönt det med. Var i alla fall med Lisa ett tag på dagen och på kvällen, på dagen var jag även med Emilia och Frida.. Får se blder på dom sötisarna i morgon och nu bild på min outfit. Den var inte rolig, men den var slapp.. En slapp dag! Och juste, Vangen vann med 8-0 men dom gjorde tyvärr en dålig match, skulle vinna med 20-0 minst haha!


Jag ääälskar min som dom kallar den indian väska!
Jeans, klänning(?), väst, klocka, fransskor, fransväska, och skinjacka. Shit vad tråkigt! Vill ha min jacka nuuuu!
//Lina


Kommentarer
Postat av: Johan A

Soft.

2008-09-28 @ 02:28:20
Postat av: lise

snygg väska!:)

2008-09-28 @ 11:34:33
URL: http://liseesters.blogg.se/
Postat av: Lina

lise: Tack så mycket :)

2008-09-28 @ 12:43:30
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0