EMPORIO ARMANI DIAMONDS

Hello!  sentsentsent vart det igår. Jag och Lisa somnade väl runt 5:00 skulle jag kunna tro. Kvällen vart i alla fall roligare än förväntat efter att vi hörde att alla planer var inställda. Fredrik och Max kom hem till Lisa och vi som ni såg på förra bilden i förra inlägget klädde bland annat ut oss (i alla fall jag och Fredrik). Vi spelade spel, kollade på tv haha och ja.. Berättade skämt! Det är en såndär räddare man har ibland. 

Nu har jag nyss duschat, ska väl äta och sen kolla på tränings dam-matchen jag inte kan vara med på på grund av att jag är småsjuk. Men känner mig faktiskt mycket bättre nu än vad jag gjorde för två dagar sen. Bortsett från att jag blöder hur mycket näsblod som helst. Antagligen inte så intressant att läsa, men nu vet ni.
Anyway, match i sporthallen (jan fridegård) klockan 19:00. Be there! 

Och jusste. Fick en parfym av pappa igår. EMPORIO ARMANI DIAMONDS, 50ml. Din för 595kr på kicks. Annars på nätet (som man inte alltid kan lita på) men då den ändå är din för 519kr. Tryck här för att komma till hemsida. Här nedanför bild. 


Är inte flaskan hur fin som helst? Tack pappsen.

Vi hörs senare sötisar. Puss/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0