Kalle anka


MIna absolut två bästa vänner på bild.

Kom nyss ut ur ett långt skönd bad med läs av Kalle anka, älskar den serien, och det är jag väl inte den enda som gör?

Är det någon som vet om det är idol ikväll? Har fått för mig att det går varje dag men är inte säker..

Dagens upp: mamma
Dagens ner: Tror jag börjar bli förkyld, snuvig osv nu, inte bra Knarka näsdropper och blöda näsblod nu eller? Nej, jag orkar inte..

I morgon blir det stan med Erika. Vill få med mig ett par snygga vantar/handskar, ett par jeans, och en kofta åtminstånde.
Hörs i morgon, om inte mer idag. Det tror jag inte men man vet aldrig.
Puss och kram/Lina

Kommentarer
Postat av: vanten!

DU är inte ensam när det gäller Kalle Anka :)

2008-09-05 @ 14:30:43
Postat av: Lina

vanten!: Haha, siken tur!

2008-09-05 @ 21:31:12
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0