Jeans och skor

Fick med mig ett par underbara skor hem ifrån vagabond, helt underbara! Hade lite svårt att välja mellan vilka först men jaja, ni får se bild senare. Sen fick jag med mig ett par alledes underbara gråa jeans ifrån Filippa K. Helt underbar söndag med andra ord! Nu ska jag lägga mig i min säng och läsa lite tidningar och bara ta det lugnt. Ångrade att jag inte tog med mig lite engelska böcker hem i onsdags, vi har nämligen prov på torsdag men jag klarar mig nog.
Senare mot kvällen ska jag träffa John och ännu senare blir det andra avenyn!

Imorgon ska jag faktiskt ta och börja med innebandy igen, jag ska test träna lite så får jag se hur det går.
Hörs senare/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0