Ingen uppdatering idag

Dålig uppdatering idag. Har inte riktigt haft tiden till det även fast jag inte gjort något alls. Umgåtts med Tobias och Alexander nu på kvällen och sovit på dagen. Träningen har inte riktigt prioriterats denna vecka. Men imorgon blir det jogga och core på sats.

Slänger in en dagens outfit senare också.
Nu efter jag skrivit detta inlägg blir det lite plugg, lite sent att sätta igång med plugg men måste få så mycket  som möjligt gjort  varje dag.

Jises alltså, jag behöver verkligen mer tid på ett dygn. Jag hinner inte med. Jag måste sova när jag kommer hem ifrån skolan annars blir jag bara grinig och orkar ingenting. Jag måste plugga, skolan är viktig. Jag måste umgås med mina vänner annars blir jag deppad. Jag måste träna, jag vill bygga muskler. Jag fattar inte hur folk hinner med så mycket. Jag hinner inte med något alls känns det som! Nej men nu måste jag plugga. Puss och kram/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Daniela

You 2 are so cute :)

Miss you guys <3

2008-09-11 @ 03:26:29
URL: http://dsorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0