Ingen blogginspiration.

Hallå. Det är tisdag och jag vill bara att det ska vara fredag så jag får träffa familjen långt långt borta. Ha! Nej usch, jag är redan less på skolan och jag vet att det bara kommer bli värre och värre.

Imorgon ska vi börja med ett nytt tema: Kina. Det ser jag verkligen framemot, kommer lägga en hel del tid på det temat. Tyvärr så har jag ännu inte fått min dator, och tyvärr så kan jag nämligen behöva den under temat. Men jag får väl klara mig utan den, i alla fall ett tag till.

Senare ska jag träna. Hade tänkt att boka något nytt pass ex. Box men det fanns bara cykelpass och danspass. Inte riktigt mina grejer, maybe cykel men det var för tight inpå middagen.

Äh, uppdaterar senare. Puss/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0