I want you to want me


Hello! Dålig uppdateringen från oss båda enligt mig. Men man har ju sinna små anledningar.

Idag har vi haft hemkunskap i skolan där vi fick baka äppelpaj, mums! Efter skolan träffade jag Erika, vi åt godis hemma hos mig från båten och som vanligt vart det många skratt. Nu ikväll är det träning. Vet inte riktigt om jag ska träna med 92:orna.. Jag får se!
 
Men i alla fall så har jag realy good news! Jag kom med på uttagningen i Uppland! Bland dom 30 bästa. Så nu är det någon träning till sen är det sista uttagningen. Jag har så dålig inställning att jag inte tror jag kommer komma med. Men det måste jag, jag vill så gärna! Men inte blir det lätt inte.

Nu ska jag äta och träna, om jag inte hinner uppdatera mer så langar jag -

Dagens upp: Erika så klart
Dagens ner: Finns inget dagens idag förutom att jag saknar mamma och att min jacka jag beställde för typ.. en månad sen inte kommer förs än i november


Puss och kram/Lina


Kommentarer
Postat av: Erika

man kan bara man vill :D <3

2008-09-01 @ 18:49:54
Postat av: Lina

Erika: Det har du rätt i raring!

2008-09-01 @ 20:48:29
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0