Den där chokladen alltså..


Kommer du ihåg?.. Minnen hjärtat, minnen!

Nyss när jag skulle cykla hem från tränigen tänkte jag.. Ska jag åka förbi Ica och köpa mig en chokladkaka? Men så tänkte jag shoklad = Finnar, bygger inte muskler särskilt bra alltså dåligt efter träning och dåligt över huvud taget.. Ska jag åka hem och äta lite mat som är bra för kroppen och som man inte får finnar av istället?.. Nejdå, självklart lutade det åt chokladkakans håll. Så jag cyklar förbi Ica köper mig en chokladkaka, proppade i mig den på två min mådde illa och hjälper mig själv att få finnar.. Det här är inte bra alltså! Jag måste sluta med allt sånt där skit.. Bara ibland kan får jag proppa i mig! Och apropå det.. Lisa, kommer du ihåg att vi bestämde oss för godis max en gång i veckan och ibland två? Det måste vi hålla.. Skärpning säger jag till oss båda, i alla fall till mig.

Dagens upp: Träffade mammsen
Dagens ner: Huvudvärk.. igen.....

Godnattpuss/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0