Bra jobbat Lisa!

Har hunnit med en hel del idag. Riktigt skönt!

Just nu kollar jag på outsiders, det handlar om mammor och familjer som har minst 10 barn. Helt otroligt!
Jag skulle aldrig klara av så många barn. Vissa av barnen i en familj(10 barn, två vuxna) blir överlyckliga när dom ska få äta lite kinamat på restaurang, det är sånt som jag och de flesta i min omgivning tar förgivet att man kan göra när som helst. Även fast man inte vill slösa pengar på det när man kan få riktigt bra mat hemma men man blir så chockad över hur glada dom blir.

Nu ska jag ta mig ett varmt bad, ha lite spa osv. Hörs senare. / Lisa

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaaa jag kollar också på det. Jag grät en skvett när jag såg familjen fr Mora..:-)



Puss mami miss you..

2008-09-15 @ 20:55:55
URL: http://asaulrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0