Är du också morgon trött?


Vaknade runt klockan 9:00 idag av att jag inte kunde andas. Läskigt var det men efter lite näsdroppar så vart det bra igen. Konstigt nog så kunde jag inte somna om idag. Varför vet jag inte. Men oftats på helgerna brukar jag inte kunna somna om. Det är mer när det är skola jag ligger roch snoozar typ.. 10 ggr men somnar ändå om om och om. Är det kanske för att man vet att det är skola man somnar om? Och när man vet att det är helg vill man bara upp och göra massa saker? Det var en bra fråga det. Anyways så är jag otroligt morgon trött. Till och med när jag skulle födas somnade jag om hela tiden. Tillslut fick dom väcka mig med tuta, haha!

Det känns som att jag sitter och skriver ett helt totalt ointressant inlägg, vilket jag antagligen gör..

Men i alla fall så ska jag nog bara ta det lugnt ikväll, försöka bearbeta förkylningen en aning. Ska ner till centrum en snabbis och handla något hemlighetsstämplat på kicks. Sen kanske jag beställer tid för solarium i simhallen. Mer än så blir det nog inte, men jag får se.
Någonting jag verkligen vill göra nu är att hämta ut mina skor! Är så nyfiiken trots att jag provade dom på Din Sko och såg hur dom va. sjukt HÖGA, men också sjukt COOLA. Måste verkligen lära mig att gå i sådanna. Kommer nog bara se fult/töntigt ut i början men sen så, efter ett tag blir det nog bra. Eller vad tror ni?

Hörs senare/Lina

Kommentarer
Postat av: oscar

hah tuta, ;D

2008-09-06 @ 12:47:32
Postat av: Niklas

Vi är alla morgontrötta =)

2008-09-06 @ 12:48:27
Postat av: Lina

oscar: Japp, tuta haha!

Niklas: Jasså, det säger du.. ;P

2008-09-06 @ 13:38:11
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0