A place for me in your heart

Både solarium och stan vart det. Skönt! Nu i kväll träffade Jag Alexander och massa andra sötisar. Men som vanligt var vi bara ute vilket inte är sådär jättekul.. Mest kallt! Jaja, kom hem för ett tag sen ska kolla på Bring it on med mina bröder tror jag.. I morgon blir det bland annat lek men Emilia på dagen, trevligt det! Vi kollar nog även på vangen matchen klockan 18:00 i jan fridegård, BE THERE!!! Sen på kvällen träffar jag Lisa och på söndagen så är det distrikt-träning.
Och jusste, i stan såg vi Kenza och Amir.. Inte för att det är värsta grejen, men ändå.. Lite cooolt?

Här får ni outfit från en helt otroligt dålig kamera!

Lite somrigt men fjärilarna där men vafan, jag kör ba! Mina fransiga skor bar jag idag.
Nattinatii/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0