Tillbaka igen med ett godare humör.

VIsa ditt intresse innan jag tappar mitt.
Jag tänkte att jag måste avsluta kvällen med ett roligt inlägg. Helgan har vart jätte rolig. Både jag och Emilia har verkligen garvat sönder oss. Somnat sent har vi också gjort. Så inatt blir det en *taigensömnennatt*. Idag träffade vi även Lisa, kollade på film och bakade. Trevligt. I morgon blir det till att träffa Emilia igen. Vi äter väl hos henne och drar sen på träning. Den kommande veckan kommer även pappa hem. Trevligttrevligt. Jag vet faktiskt inte vad som fick mig på godare humör men.. Efter en ansiktsmask och ett fotbad kanske det bara inträffar sådär? Vem vet..?
Måste även påpeka att jag tycker det är jätte tråkigt att blondinbella tar bloggpaus, älskar hennes blogg! Menmen, vi alla behöver en paus någon gång. Men jag känner inte för en paus än på ett tag. Men vem vet, det kan ju komma bara sådär lika snabbt som man kan övergå från dåligt till bra humör.

Sov gott bloggen och bloggläsare/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0