Svettig träning

//Lina
m nyss hem från en svettig men rolig träning. Vill passa på och gratta Elin som kom med i upplandslaget, fyfan vad kul men fan att inte jag kom med hahah.. Men som sagt glad för Elins skull, Elin säg till när ni har matcher för tusan!!

För övrigt har min dag varit jättebra. Gick hem med Sofie efter skolan helt oplanerat och bakade kladdkaka och kollade på Gossip girl. Fyfan vad bra det är, seriöst. Mer Gossip girl i morgon säger jag bara. Jag hade det i alla fall jätte kul med Sofie, kul med lite umgängesomväxling också. Nu blir det en shower och sen så blir det väl kanske till att somna till Kejsarens nya stil idag igen? Älskar filmen alltså, den tröttnar man aldrig på. Måste se tvåan också.. Kronks nya stil!!

Nåväl, om vi inte hörs nå mer så får ni ha det bra och sova gott.
Dagens upp: Sofie garanterat, härlig dag
Dagens ner: Bilden alltså, ni som vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0