Svarta!!!!

Jag har fått uggs, jag fick dem när jag kom hem. Super sköna, tycker liksom att uggs är lite halvfula men dessa är underbara för fötterna! Thank you mami.. För 3-4 årsen var de ju också modernt med uggs, jag hade då ett par bruna. Det var något billigt märke så hela sulan blev helt sne, denna gång är det inte något billigt, så de håller nog under vinterkylan. Nu har jag tre par vinterskor, ett par fina, ett par varma, ett par mellanvarma och fina!

På den här bilden ser de så ljusa ut men de är så svarta som de bara kan bli.
Svart ska det vara!



Nu ska jag ta min röda älskling till Lina snart och hälsa på henne, krama om henne, och berätta den extremt roliga saken!
/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0