Sure


För jävla snygg!
Solarium, ansiktsmask, varm dusch, mm vart det. Känner mig en aning fräsch just nu. Funderar på att åka till mamma. Men har inte riktigt bestämt mig. I alla fall så har jag fått en förfrågan om att spela match med p94 i morgon.. Och en tid fram över. Men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. Jag menar, jag går i nian, vilket betyder att jag måste ligga i en aning i alla fall, sen kör jag med damerna, plus att det snart kommer bli joggning en dag i veckan, simning varannan vecka och kanske kommer jag börja på dans. Street ofc. Men som sagt, inget är bestämt så jag får se.

Ha en fortsatt bra dag, vi hörs senare. Puss/Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner igen den dära tjejjen men har gkömt namn ,

2008-10-11 @ 18:05:25
Postat av: Lina

Angelina Jolie.

2008-10-11 @ 20:02:48
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0