Sover så sött

Lina följde med mig hem igår och sov lite. Nu ligger hon fortfarande och sover så sött att jag inte vill väcka henne. Vi ska nämligen dra till sats och träna och sola. Blev inget sol för mig igår så det blir idag istället. Behövs verkligen!

Nu har i alla fall mamma och Roger åkt iväg, de kom in vid 5 imorse och sa hejdå. Jag fick bestämma mig för en parfym också, jag funderade länge på Warm cotton(finns inte att köpa i butik), den luktar såååå gott, men mamma skulle också beställa den så då tänkte jag att jag kunde låna hennes någon dag och köra på en annan. Så jag tog en ifrån Diesel, den luktar också gott..

Idag ska jag bland annat köpa kort och present till Hilma. Sen åker jag nog till stan en snabbis och köper en kjol jag verkligen vill ha och den är hur fin som helst. Fick pengar till den av Eva nämligen. Så det ska jag väl göra.

Hörs senare/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0