Shit happens..

Hello! Hade en så kallad incident i skolan idag. Adam kastade choklad i min mat, men jag trodde han kastade mat på mig, efter som att det skvätte upp av chokladbiten. Så jag tog min tallrik ställde mig framför honom och kastade all mat på honom.. Jag ångrade mig lite efteråt menmen.. Jag tänkte inte riktigt på vad jag gjorde, så förlåt som jag redan har sagt säger jag igen!

Här har ni dagens outfit.

Efter som att jag inte har några kläder så snodde jag brorsans skjorta i dag från Ralph Lauren. Till det hade jag vanliga jeans köpta på weekday, vita tygskor fårn H&M, Klocka Regal, Jacka H&M, väska köpt på Åhléns.

Imorgon har jag kvartsamtal 08:00-08:30. Och så är vi även lediga men har fått plugg hem så nu undrar jag.. 
Ska jag åka till mamma, äta bullar, sova i min nya sköna säng, och bara ha det bra tills på morgonen då jag måste gå upp tidigare för att ta bussen till skolan så att jag är där åtta. Eller ska jag stanna hos pappa och kanske träffa någon, gå upp lite senare typ 07:50 för att vara i tid till kvartsamtalet? Dilemma alltså.. Blir säkert mammsen! 
Later/Lina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0