Så jävla trött på livet ibland alltså!

För 10 år sedan bodde min mamma i bålsta. Jag hade ett stort rum, bästaste föräldrarna (som jag har nu med), träffade dom varje dag. Jag hade helt enkelt ett så bra liv som varje flicka vill ha.

Nu? Världens minsta rum som plus är rosa. Vilken 15-åring vill ta hem kompisar till ett rum där man max får plats fyra personer i om man sitter i sängen eller står staplade mot väggen, som det inte finns någonting att göra i? Som varken har en tv en data eller utrymme? Vilken 15-åring vill det? Inte jag i alla fall.. Och mamma, flytta till bålsta.. Inte för guds skull utan för min.

Förlåt för bara klagomål men det är så jag känner just nu.
För övrigt har helgen varit bra. Har spenderat mycket tid med Emilia och även lite tid med Lisafisa idag.
//Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0