Pappa Rolf..

Dagens upp: Träningen
Dagens ner: HUVUDVÄRK



Tanken var att jag kanske skulle åkt till min "andra" familj(hos pappa) i helgen med brist på planer här i Bålsta. Mina kusiner skulle komma dit till Sandviken ifrån Mariestad och de träffar jag så sällan så det hade varit mysigt att få träffa dom. Igår kväll pratade jag med pappa och då sa han till mig att han skulle ringa mig idag och berätta om kusinerna kommer eller inte. Han har inte ringt ännu och om jag känner min pappa rätt så har han inte haft en tanke på att göra det heller. Så jag bestämmer mig för att stanna hemma. Men kom ihåg på pappsen att inte bli sur när jag kommer så sällan.
Pappa är inte den bästa på att höra av sig, men vilka killar är det egentligen?

Godnatt / Lisa



Kommentarer
Postat av: LM

haha, jag känner igen det där, min pappa är precis lika dan!

2008-10-09 @ 09:31:31
URL: http://linneamaria.blogg.se/
Postat av: sara

Vi kommer tyvärr inte :(

2008-10-09 @ 20:09:00
URL: http://sarajohaaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0