Linnéa gästbloggar

Jaha, då har man fått order om att skriva ett inlägg här. Lisa hade inte tid att skriva själv så hon sa åt mig att göra det, gästblogga. Lisa är här ja, i Sandviken. Det är inte ofta så man får ta tillfället i akt och försöka träffa henne så mycket som möjligt trots att hon är lite ''upptagen'' ;) ne, driver. Jag och Lisa hade det jätteroligt i Fredags, det blev jensas ( en pizzeria i sandviken) och massa godis hos Anna med henne och Therese. Får se när nästa gång blir som man får träffa LisaFisa igen. Det blir väl så när man har sin bästa kompis i en annan stad 2 timmar från en själv. Ja, tyvär så är jag grymt oinsperarad och trött så jag orkar inte skriva ett roligt och intressant inlägg just nu. Sorry Lisa men du, en hälsning sådär.. till dig Lisa. Jag ringer dig när jag kommer hem från Norge, vid Halloween där!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0