Lina, vart är du?

Lina har inte haft den bästa uppdateringen idag och jag har inte hört något från henne. Hm.. Vart har hon tagit vägen tro?
I alla fall så är det inte bara hon som försvinner ifrån en idag, även Evas farfar. Evas farfar försvann tyvärr för gott idag, nu på kvällen så vi har precis ätit lite mackor och haft ett tänt ljus för Hans. Alla försvinner någon dag, men jag är riktigt rädd för att dö. Om du älskar livet så kasta inte bort tiden, för livet är gjort av tid.

Eva har också laddat hem Mamma mia - soundtrack idag. Så på fredag när det bli lite tjejkväll hemma hos mig blir det allt gammalt som nyss, gud så jag älskar ABBA. Och den filmen, Mamma mia, hur underbar är den inte då? Ååååh...

Sista inlägget för idag.

Dagens upp: Allt har varit upp idag. Men nu på eftermiddagen, att se Eva ledsen var såklart jobbigt.
Dagens ner: Tanken med att vi har rätt mycket plugg när vi kommer tillbaka till skolan.

/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0