I've hugred for your touch


Jessisa Alba, alltför snygg!


Godmorgon goddag. Jag gillar vädret på något vis. Blåsigt och mysigt! Ännu mysigare blir det när jag och Emilia åker till min mamma, vi sover där vi.. Först skulle Lisa följa med men hon orkade inte så vi åker förmodligen till min mamma på torsdag. Det blir bra det med. Gårdagen var helt okej, vi gjorde inget speciellt förutom att kolla på hockey-match på tv och prata. Skönt det med. Jag hade ändå inte orkat göra någonting med tanke på att jag var så sjukt trött. 
Idag har Vangen match i Allianshallen i Uppsala. Jag kommer tyvärr inte kunna kolla delvis för att jag och Emilia ska till mamma och delvis för att dom har ställt in bussarna till Skokloster på kvällarna för att några snorungar har kastat sten på bussarna, roliga grabbar, flickor.

Nej nu måste jag kolla upp när bussarna går sen blir det frukost, mums! Ha en bra dag.
Puss
Lina
 

Kommentarer
Postat av: Elin

haha jag tror ja vet vilka det är som kastat

2008-10-05 @ 15:36:48
URL: http://lillasysterelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Elin: Haha.. Några i klassen eller?

2008-10-06 @ 17:34:25
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0