Ibland blir det bättre

Hejhej. En bra dag har jag haft. Jobbade som sagt med Erika och det gick snabbt plus bra. Vi ska jobba i morgon också sen vet jag inte om det blir på söndagen också men jag tror inte det. Kanske kommer jag handla målafärg med pappa till mitt rum i morgon, jag hoppas verkligen det men jag får se hur det blir. 
Nu under kvällen har jag i alla fall umgåts med Elin och Erika. Vi gick runt lite i bålsta och träffade massa olikt folk. Kul och träffa Elin lite, det var ju ett tag sen sist. Här kommer lite bilder från dagen/kvällen.


Erika och jag, söttttttttt.

Erika och jag, söta på tåget.

Elin leker topmodel.

Elin och Erika.

Elin, Erika och jag.

Fick med mig ett nytt puder, en tröja, hårspännen med ros på, och en jättebra handsalva, är nöjd men köpen. Plus att det var bra pris. 
Puss/Lina
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0