Hinduism

Tog en liten pluggpaus nu. Håller på med en hinduism sammanfattning så jag får in det ordenligt till provet som är på onsdag. Men jag har också hunnit med en svenskagrej, vi skulle skriva en reklamation och jag har också hunnit med att skriva en bokrecension. Duktig jag känner mig.

Tänkte berätta lite om igår.. Vi tog bussen till ett litet ställe utanför Bålsta som kallas Häggeby där det skulle vara lite party. Det var rätt mycket folk där men efter tio minuters mingel kommer polisen och avslutar allt. Och när vi kollar på klockan så märker vi att nästa buss gick två timmar senare. Nice? Nja.. Vi tog oss i alla fall hem med en taxi.
Jag och Linnea var hemma vid 1 och somnade vid halv 3.

Ikväll hörni, då ska jag och Sellis kika på andra avenyn som vanligt.. Hörs senare/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0