Hemma hos Sofie

Hallå där. Dålig uppdatering igår men det berodde på att jag lekte med Sofie hela dagen. Vi kollade klart på första säsongen samt första avsnittet av andra säsongen av Gossip girl. Hon har inga mer avsnitt så nu kommer jag fortsätta följa det på tv. Söndagar klockan 19:00 på kanal 5. Jag är faktiskt hemma hos Sofie nu också, hon står i duschen och jag ska väl snart palla mig hemåt. Gårdagen vad i alla fall jätte trevlig. Massage, ansiktsmask, och godis för 71 kr. Och vet vi vad, allt godis är slut, helt otroligt.. 

Här är jag och Sofie med Zach och Chace på röda mattan.


Lite mer seriöst nu.. Ser ni likheterna mellan Zach Efron och Chace Crawford? Jag tycker dom är sjukt lika. Bortsett från att Chace ser en aning äldre ut så.. Men som sagt sjukt lika.
Later
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0