Hemma

När vi skulle sätta oss i bilen i Storvik började Hilma storböla, snacka om att det var jobbigt. Jaja, jag kommer ju tillbaka till dem snart.

Kom i alla fall hem för någon timme sen, har ätit middag och packat upp och packat i en ny väska. Jag ska ju nämligen bo hos mina halvbröders mamma för att min mamma och Roger ska åka till turkiet så det var bara att packa om!

Nu ska vi åka ner med packningen dit jag ska bo, sen till gymmet för att sola och sen ska jag ta moppen till Lina för att krama om henne. Saknar henne så! Jag har också en MYCKET rolig sak att säga henne. Men jag kan inte ta det här för hon läser, tar det senare. Men jag ger er en bild som en ledtråd!





// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0