Helgenhelgen


Har inte blivit så mycket bloggandes för mig under helgen. Kan bero på att jag inte har varit hemma och har därfor inte haft tillgång till datorn. Så berättar lite om helgen nu.

Lördagen: Kollade på Vangens match som jag nämde tidigare. Träffade Lisa och Linnéa på kvällen. Jättetrevligt att träffa dom båda verkligen. VI åkte till  häggeby som Lisa skrev tidigare och det sög. När vi väl var i bålsta sovde jag hemma hos Emilia istället för hos Lisa. Dom var lite trötta och skulle upp tidigt så, det kändes bäst så. På vägen hem från stationen fick jag och Emilia så satans ont i fötterna för vi båda hade sjukt höga klackar så vi tog av oss dom, i regnet och sprang hem. Nästan hemma hos henne kommer det en vit skåpbil, som svänger in där vi gick, vi blir skiträdda och börjar kuta.. Det var inget mer med det så men det var verkligen läskigt alltså. 

Söndagen: Jag och Emilia gick upp vid 11:00. Åt frukost, spelade lite kort och åkte sedan till hennes häst. Seriöst, fyfan vad söt. Jag red den till och med, trodde aldrig jag skulle hoppa upp på en häst igen, men tusan var kul det var. Plus att jag träffade min favorit häst Moby dick, jag red när jag var yngre i typ 4 år på det stallet Emilia har sin häst snappe. I alla fall så var det verkligen kärlek att få träffa pärlan igen haha. Efter häst-omskötandet så åkte vi hem, bakade kladdkaka, badade, och hade ansiktsmask osv. Jätteskön har söndagen varit verkligen.

Lisa har gjort om bloggdesignen som ni ser och jag vill därföra passa på och poängtera att jag tycker den är skitsnygg!
I morgon har jag tandläkaren. Sen blir det nog Erika, eller Emilia och solarium, kanske..
Och jusste, papap och Merja har hållt på nästan hela dagen med stora rummet tror jag, så nu i veckan har jag förmodligen ett stort rum, underbart.

Dagens upp: Emilia, hästen, kladdkakan och badet.
Dagens ner: Ingenting fan, underbar söndag

Godnattgodnatt//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0