Gossip girl

Hej godkväll. Ännu halva dagen spenderd med Sofie, skolan och Gossip Girl. Så sjukt bra att jag dör och med trevligt sällskap blir det ju bara ännu bättre. Blir ett bad nu och sen tv med mamma. I morgon blir det jobb med Erika. Jag ska dela ut reklamblad för Brio i Solna, det blir nog bra.


+ kängorna. Min garderob slutar aldrig bli fylld med svart. Svarta jackan kommer ju till och med snart, skönt men ändå tråkigt med en svart. Men hallå, kan ju inte gå runt med den här skinjackan nå mer inte. Svart är jag, färglös nu på hösten, kul..

XoXo Gossip girl. Nej drvier, men XoXo Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH, xoxo, travel girl ;)

Den är underbar, plus vår mening på engelskan:

Smells like poo, just like they do ;) haha <3<3

2008-10-23 @ 19:46:58
Postat av: Lina

Hahahha, they också ;) Aricaanska and english ahhaha.. Ja, du är rolig du ;P<3

XoXo.............. hahah

2008-10-23 @ 21:02:31
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0