Glöm dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Har precis tittat på alla avsnitt av Andra avenyn, just det sista avsnittet var ju så spännande. Längtar tills söndag haha!
På måndag börjar min prao också, jag ska praoa på en bokhandel i Bålsta centrum, lite lamt men de som praoat där har fått lätt juljobb, och jag är ju driven och trevlig så det ska nog gå!

Måste dra en dagens hiss! Dagens hiss var att Blondinbella ha börjat igen. Ja, jag vet att hon började igår men som sagt så hade jag ingen dator. Yes, jag tycker verkligen att hon har en bra blogg och det är nog fler än jag som önskar att man var lika driven som henne! Vi är bara avundsjuka, det är nog därför "ingen tycker om henne"! I like her.



Skriver lite senare. / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0